OBJEDNEJTE DO 13:00 A ZBOŽÍ VÁM BUDE ZDARMA DORUČENO NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN.*

Reklamace

 

Jak postupovat v případě reklamace:


1. Reklamační protokol (viz bod 2.), daňový doklad přiložte vždy do balení!! Není nás nutné kontaktovat telefonicky.

Zboží k reklamaci zasílat bez obalů, pouzder, paměťových karet, SIM karet, nabíječky atd.
Doporučujeme si pořídit vlastní fotodokumentaci, či video, které zaznamená stav zboží před jeho odesláním.
Nezodpovídáme za ztrátu zaslaných doplňků.

Prosíme o odhlášení z uživatelských účtů a smazaní hesel. Zboží může být vráceno bez vyřízení. Brání to v testování. 

Děkujeme. 

 

2. V sekci "reklamace" stáhněte reklamační protokol - ZDE MŮŽETE STÁHNOUT.

 

3. Vyplňte reklamační protokol a spolu s fakturou (či její kopíí) + reklamované zboží zašlete na adresu Mifomobil.cz. , Adamusova 1316/2a, 700 30 Ostrava
 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL PŘILOŽTE VŽDY DO BALENÍ!!!

 

 

dívka s mobilem

frame-scrollup