+420 732 533 933 mobil@mifomobil.cz
CZ PL
OBJEDNEJTE DO 13:00 A ZBOŽÍ VÁM BUDE ZDARMA DORUČENO NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN.*

Reklamace

 

Jak postupovat v případě reklamace:


1. Reklamační protokol (viz bod 2.), daňový doklad je povinný pro zahájení reklamace!! Není nás nutné kontaktovat telefonicky.
Prosím následujte níže uvedené kroky.


Zboží k reklamaci zasílat bez obalů, pouzder, paměťových karet, SIM karet, nabíječky atd.
Doporučujeme si pořídit vlastní fotodokumentaci, či video, které zaznamená stav zboží před jeho odesláním.
Nezodpovídáme za ztrátu zaslaných doplňků.
Děkujeme. 

2. V sekci "reklamace" stáhněte reklamační protokol - ZDE MŮŽETE STÁHNOUT.


3. Vyplňte reklamační protokol a spolu s fakturou (či její kopíí) + reklamované zboží zašlete na adresu Mifomobil s.r.o. , Adamusova 1316/2a, 700 30 Ostrava
 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL JE POVINNÝ A BEZ TOHOTO DOKUMENTU NEBUDE REKLAMACE ZAHÁJENA!

 

 

dívka s mobilem

frame-scrollup